קנאביס בחיי המין

קנאביס thc&cbd בחיי המין

השפעת קנאביס thc&cbd על חיי המין

קנאביס בחיי המין
קנאביס בחיי המין

קנאביס בחיי המין – חלקנו יוכלו להזדהות במהרה עם הנושא הבא ובקיצור קנאביס וסקס.
בתרבויות עתיקות בסין והודו של ימינו היה שכיח השימוש במריחואנה במיוחד מסוג סאטיבה, על ידי אוהבים ובקרב קאסטות הזונות (בהודו), רווח השימוש בקנאביס להגביר את היצר המיני שלהן ושל לקוחותיהן.

עד שנות השישים של המאה ה-20 זכה קנאביס לפחות תהילה. בשנות ה20 וה-30 פורסמו מודעות בעיתונים המזהירים את הציבור מגברים שחורים "מסטולים" על מריחואנה שמחפשים נשים לאנוס. אכן דימוי פחות מחמיא לקנאביס וגרוע מזה שקרי וגזעני. מריחואנה לא רק ספגה ביקורת הזויה אלה גם שימשה ככלי ניגוח באוכלוסיה מוחלשת וחסרת אונים באותה תקופה. לאחר כתם זה על ההיסטוריה של הקנאביס, אנשים רבים שנחשפו לסם (במיוחד בהופעות ג'אז ובלוז ואחר כך רוקנרול ופופ) החלו לשים לב לגורם מעורר התאבה שבו. בשנות ה-60 וה70 זכה קנאביס ליותר ויותר חשיפה, גם דרך שירים שתיארו אותו כסם לאוהבים.
כיום אנשים רבים מודעים לתכונה המעוררת את הליבידו הטמונה בקנאביס. החומר הפעיל THC משחק חלק חשוב בעוררות זאת כיאה לשותף הפסיכו אקטיבי שבחבורה.
אכן גם אנשים לא מעטים שמו לב לסגולות שבשימוש בקנאביס ונגזרותיו כעזרה לבעיות בתפקוד המיני.

THC סגולות גם בקרבת חדר המיטות

קנאביס בחיי המין – חלקנו חווים קשיים בתפקוד המיני לאחר "יותר מידי" ג'וינטים אך רבים יכולים לאמור שלקנאביס סגולות גם בקרבת חדר המיטות.
חוקרים מתחילים לחקור את הקשר בין קנאביס לתשוקה מינית, עם כמה תוצאות מעניינות.
אנשים שעושים שימוש במריחואנה עשויים לקיים יחסי מין רבים יותר, משום שהם מפעילים פחות לחץ על עצמם כאשר הם מסטולים, לכן אין להם את אותה חרדת ביצוע כמו אלה שמפוכחים ", הציעה אמנדה פשיוצ'ו, העוסקת בתחום באוניברסיטת קונטיקט, שם השימוש בקנאביס רפואי הוא חוקי. "כמות קטנה של מריחואנה עשויה גם לסייע להגביר את היכולת שלך לתקשר את ההעדפות שלך לבן הזוג שלך."
משתמשי מריחואנה סדירים עושים יותר סקס, אומר המחקר שפיסם בשנת 2017 צוות המחקר מקונטיקט.
המטפל המיני, לורנס סיגל, ציין כי טטרהידרוקנבינול – ה- THC הקנבינואידי – נראה כמכוון לחלק מהמוח שלנו הקשור לגירוי מיני, לפחות אצל נשים, כפי שהראו תוצאות של סריקות גלי מוח. במחקר אחד שנערך לאחרונה, למשל, חוקרים מצאו כי גברים ונשים שהשתמשו במריחואנה מדי יום היו כ -20% יותר פעילים מבחינה מינית במהלך ארבעת השבועות הקודמים מאשר עמיתיהם שנמנעו מהתרופה.

קנאביס בחיי המין – חלק מהתגליות החדשות החלו בשנת 2017, ד"ר מייקל אייזנברג, עוזר פרופסור לאורולוגיה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה, פרסם מחקר המציע ששימוש קבוע בקנאביס עלול להגביר את הדחף המיני.
בעזרת חוקר המוח ג'וש קפלן, (שהופיע בפאנל של דוסיסט, – חברת בריאות ואיכות חיים המבוססת על מוצרי קנאביס רפואי) ביצעו השניים מחקר בקרב סטודנטים ממספר אוניברסיטאות בקנדה וארצות הברית, בנוגע להרגלי צריכת הקנאביס שלהם בהקשר למין והתשובות היו חד משמעיות, צריכת קנאביס משפרת ביצועים ומגבירה את החשק המיני.
קנאביס בחיי המין מחקרים שהתפרסמו השנה (2018) הראו כי אנדוקנבינואידים מגבירים את ההתעוררות המינית אצל נשים וכי קנאביס רפואי משפר את החוויה המינית אצל גברים ונשים כאחד. קנאביס וTHC בפרט, מגבירים את הרגישות של הגוף למגע אינטימי, ויכול להרגיע את העצבים ולהקל על חרדה. "מוצרי קנאביס הם דרך מצוינת לגרום לאנשים להרגיש יותר בכושר עם הגוף שלהם במהלך יחסי מין", אמרה אנטואנט גומז, מייסדת ומנכ"לית חברת Pleasure Peaks Cannalube Inc, האחראית לקו הבריאות המינית של נשים בחברה.

קנאביס בחיי המין חמשת הזנים המומלצים ביותר לשיפור החוויה המינית שלך

קאלי דוג

זהו זן פנטסטי לנסות אם אתם מרגישים מודאג לגבי הביצועים שלך. כלב קאלי / Chemdawg הוא נחמד, מאוזן היברידי עם השפעות המורגשות מיד. בסוף הפגישה שלכם אתם תהיו רגועים, חסרי דאגה, ומוכן להתעסק.

סילבר הייז

זהו זן sativa העוזר להעלות את הביטחון העצמי, גורם לתחושת סוטול חזקה. בחדר השינה, זה מתורגם לשובבות, שיתוף פעולה, וחוויה מהנה.

דיזל

דיזל הוא זן היברידי דומיננטי מסוג sativa, משפר את תחושת המגע שלך ממלא אותך עם אנרגיה ותשוקה. אם אתם מחפשים לילה פרוע בחדר השינה, זן זה בהחלט יתאים.

סקאנק

כל גרסה של הזן הדביק, טעים ומסריח כבואש על שמו הוא נקרא. זהו זן היברידי יפה וחזק,  הידוע כגורם להתעוררות הליבידו.

גבינה כחולה

גבינה כחולה היא מזן אינדיקה הידוע בשל ריחו הייחודי וכוחות משככי כאבים חזקים. בחירה מצוינת עבור אלה האוהבים כאב בחיי האהבה שלהם.
רוב האנשים מעדיפים זני סאטיבה כאשר זה מגיע למיטה. זנים אלו יכולים להגביר את קצב הלב ואת זרימת הדם, מה שמוביל לאפקט אנרגטי. לדברי כותבת הסקס ליסה קירקמן, "קנאביס מנחה את שחרורו של אוקסיטוצין (הורמון האהבה). אבל כשמדובר במי מהם טוב יותר למין, לסאטואס יש את ההשפעה של כיווץ שרירים, אשר משפר את הביצועים.

קנאביס בחיי המין מקורות:

1) http://www.jsm.jsexmed.org/article/S1743-6095(17)31417-0/fulltext
2) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30265850
3) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30278026
4) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30279403
5) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30276906
6) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30267368
7) http://www.ashleymanta.com/cannasexual
8) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30238130

Facebook
Twitter
ייעוץ והדרכה לחולים

עוד באותו נושא

הקסהידרוקנבינול HHC
CBD

הקסהידרוקנבינול HHC

הקסהידרוקנבינול HHC הקסהידרוקנבינול HHC- קניבואיד חדש שהצטרף לאחרונה לרשימת הקניבואידים החיוניים בצמח הקנאביס. צמח הקנאביס

קרא עוד »

כתיבת תגובה

תוסף חמשת השמנים
תוסף חמשת השמנים
ארכיונים
תוסף חמשת השמנים
תוסף חמשת השמנים